Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


         A hullámzó hangulat

 

 

A félelem:

Normális, hogy félsz bizonyos helyzetekben, de ne lovalld bele magad a félelmedbe, inkább nézz szembe vele! Ha egy szituációban hevesebben dobog a szíved, kiszárad a szád, akkor a tested jelez: ez a helyzet számodra fontos.De gondolj bele:hasonló fizikai tüneteket produkálsz akkor is, ha boldog vagy.Mit jelent ez?A félelmeidet nem szabad túlreagálni, inkább vállald fel azokat. Ha kimondod, hogy félsz kiállni az osztály elé verset szavalni, máris nem lesz olyan rémisztő.Ha pedig nem tudod feldolgozni, akkor fogadd el:ilyen vagy, és kész.

 


Az irígység:

Volt már úgy, hogy mindenkit tökéletesnek láttál, csak magadta nem?Nyugi,ezen mindenki átesik.A legrosszabb, amit tehetsz, ha másokra irígykedsz:ez negatív energiákatszül.Gondolj bele:minden siker mögött ott lapul egy sztori, tele bakikkal.Mindenki hibázik-a lényeg, hogy tanuljunk ezekből a hibákból. Ne azzal foglalkozz,hogy más mit csinál jobban, miért szebb, sikeresebb nálad!magaddal foglalkozz, és figyeld, hogyan gondolkodsz önmagadról.Keresd a kihívásokat, hogy megismerd a saját képességeidet!

 


A harag:

A harag rossz tanácsadó-tartja a közmondás. Ezért ne is tartsd magadban.Add ki magadból!Vállald fel, hogy az a lány is te vagy, aki képes ököllel ütni a párnát és hangosan sírni, vagy órákig maximumon hallgatni a zenét, mert valami nagyon fáj.Ha magadban tartod a haragodat, és a tanulásba vagy a hobbidba menekülsz, azzal csak elodázod a kötelességedet.Ne fojtsd el a bánatod-ez csak egy védekezési mechanizmus, amitől később sokkal rosszabb lesz a helyzet!